read a fucking book

Jag hatar verkligen läxor, jag hatar verkligen mig själv för att dom läggs på hög. Men kvällen har varit mysig, blev hämtad av Jens efter att jag och Jannie varit på möte med frisörlinjen. Dom som ska fixa frisyrerna på våra modeller. Efter att Jens hämtat mig har vi gjort tacos och jag har läst min bok jag lånade på bibloteket. Jag får hoppas att det stämmer att man blir smartare av att läsa romaner, vore ju ett plus.

snyggminen

En blogg utan bilder då och då vore väl för tråkigt.




Kommentarer
Pinch my ass and call me Charlie

Hej hopp!

(Sorry för sent svar)

Hur står det till idag? Några mid-week planer?



Jo det gör jag, bor i London alltså. Det är oxå däför jag skriver på engelska för att jag har många engelskspråkiga personer som läser den. :)

2010-02-10 @ 10:41:26 | http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback