sugar addiction

Gårdagskvällen spenderades hos Anna som fyllde 19-års i torsdags. Men kan inte påstå att jag hade något speciellt partytagg. Det vill säga kvällen blev inte långvarig för min del, vilket var skönt och det känns som om de kommer dröja innan jag dricker igen. Känner i kroppen hur mycket onyttigare jag själv blivit efter jag började dricka då jag fyllde arton. Sen att jag märkt att jag på riktigt blivit sockerberoende, då ja ibland är sugen på läsk och saft vilket jag sällan var tidigare, och att jag varje dag känner hur riktigt gott det vore med en stor godispåse. Ajaj! varningssignalen sätter igång *pip* *pip*

Imorgon blir det vallsberget för fulla muggar vilket det känns som att det var ett tag sedan sist. Måste nästan börja åka mer då man unnat sig ett säsongskort. Om de är fint väder ganske man till och med tar med sig kameran.

Ha en fortsatt bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback