Jag fortsätter

Jag kör vidare när jag ändå håller på:

"Anledningen till att det är så smärtsamt när nån försvinner är vetskapen att denna någon som du älskar antagligen lämnande dig långt innan han tog sitt pick och pack och stack. Det svåraste är att inse att han på ett eller annat vis ljög för dig innan han drog. fråga dig inte vad du gjort för fel eller vad du kunnat göra annorlunda. Plåga inte ditt hjärta med att försöka fundera ut varför han gjorde som han gjorde. Eller med att tänka tillbaka på allt han sa och undra vilket som var sanning och vilket som var lögn"

"Det finns en man där ute som kommer bli överlycklig om du inte går tillbaka till den där töntiga ex-pojkvännen."

Vissa saker är lite överdrivet jag vet. Men ibland måste man få överdriva!

Denna vecka ska jag även testa att försöka byta tungpiercing igen, hoppas den blivit mindre tungan. Hade velat ha den nya staven till på lördag. Vill nog inte säga hur mycket jag sagt till folk att ja längtar till på lördag..kan säga det till er också: jag längtar till på lördag!!! Men har fått strikta order från Jannie att inta tagga för mycket..

I backen.

Längtar till att åka i backen!!! Det här är min lillebror från förra året.

‎"Didn't you ever realize how I'd do anything for you? There wasn't a moment that I wouldn't drop everything just to run to you. Just to be with you. Just to see you again."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback