Piercing

Ifall ni har missat så har jag gjort en piercing i tungan för en månad sen. Jag och syrran kom i antingen en 20-års kris eller singelkris, bara att välja! Så vi gick och gjorde hål i tungan. Första natten kommer jag ihåg hur jag låg i sängen och tänkte "vad fan har ja gjort? det här är inte jag.." Sedan följde ju ett sjukt uppsvullen tunga, har jämfört den med ett ollon på en T.Rex. Gjorde ont att äta och ja undrade när jag någonsin skulle få njuta av att äta igen. Tog väl ungefär en vecka.

I alla fall så tänkte jag byta nu imorse, eftersom jag köpt en rosa stav jag ska byta till. Men skruva loss läkningsstaven och märkte att jag fortfarande inte får in den andra, så tillbaka med läkningsstaven och vänta ett tag till. Trist!

Tänkte på allt från dyrare tandfärsäkring till blowjobs..hehe. Men när syrran gjorde före och sa att det inte gjorde ont väntade jag i en timme till innan jag bestämde att nu gör jag det här. Jag menar man kan ju alltid ta bort den om man ändrar sig. Har faktiskt bara tuggat på den en gång hitills. Nu är frågan vem jag ska testa kyssa med min "nya" tunga för första gången, Jannie kanske kanske vill göra om stukhelgen? Snart slutar jag jobbet för idag, yes!


Såhär ser det ut nu i alla fall.

"No one has the right to judge us because no one really knows what we have been through. They may have heard about our stories, but they never did once feel what we felt in our hearts."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback