Skyltsöndag

Då var vi på skyltsöndag igår, mysigt men lite kallt. Var på alla affärer och kollade runt. Köpte faktiskt en ny mössa vilket jag behövde för den förra hade blivit lite för stor. Jannie var tvungen att fara hem men jag fortsatte gå runt med några rånebor. Sedan efter dom rökt ett x antal gånger splittrades vi upp. Visst många kanske röker men är det nå fel att inte vilja att dom man bryr sig om att sluta upp med det? Nördarna for hem och spelade tv-spel medan jag och Kero for till storheden och kollade på granar och andra julsaker. Undra om jag ska fara och köpa en egen plastgran att ha i mitt rum..råkade även bli lite maxätande för oss på storheden och lite onyttigt köpande av glass, och inte vilken glass som helst..




My world was shattered I was torn apart
Like someone took a knife and drove it deep in my heart
You walked out that door I swore that I didn't care
But I lost everything darling then and there

Too strong to tell you I was sorry
Too proud to tell you I was wrong
I know that I was blind

I'd take back those words that hurt you
If I could reach the stars
I'd give them all to you
Then you'd love me, love me
Like you used to do




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback