I'm back in your arms

Kära bloggen, vet att det kan vara svårt för mig att berätta mina känslor för dig. Men du är saknad! Jag saknar att ha dig som ja kan berätta alla saker för, få mitt liv nerskrivet så man sedan minns allt. När jag sitter med mina barnbarn om 60 år och funderar på vad ja gjorde för flera år sedan.

Men måste få fixat en ny design så det känns som en riktigt nystart!




"There is no person in the world who is made to handle every punch that’s thrown at them. We aren’t made that way. In fact, we’re made to get mad, upset, sad, be hurt, stumble and fall. We aren’t supposed to be able to handle everything. But that’s what makes us stronger in the end, by learning from the things that hurt us most."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback