Xtreme beauty nails

Har nu varit en sväng förbi syrran som är nagelmodell idag. Har suttit där på Xtreme beauty ett bra tag innan vi gick och åt lite mat. Men nej jag var inte onyttig och tog chili cheese på Max som är gudomligt gott. Utan vi skippade Max helt gick till Sub&Co istället.

Tänkte ta kort på när syrrans naglar blir fixade så jag var så seriös att jag tog med mig min systemkamera men det var väl klart att ja inte ens tittade om det fanns batteri på den innan jag gick iväg..gissa om det var batteri på den då?..ni hade rätt den var stendöd. Men då fick min tappra mobil komma till undsättning.

Så här sitter min syster och Michaela och kämpar.




"Today it hit me – I'm never gonna see you again. At first I was okay with it, but then I started thinking about it and looking at pictures of us, and I realized I have no idea how I'm gonna get by without you."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback