you're looking smart

Nu har jag i över en månad drömt om att köpa ett par nya glasögon men har inte blivit av för nu är jag verkligen less på Specsavers glasögon. Har varit in där flera gånger utan att hitta något annorlunda och speciellt. Vilket är synd för dom är verkligen billigast. Men ibland är det inte bäst, speciellt inte om jag inte trivs i dem. Nu vill ja verkligen ha ett par glasögon som man känner att man kan använda hela tiden då man inte orkar ta på sig linserna hela tiden. Nu måste jag få tag i ett jobb så jag kan köpa ett par glasögon jag vill ha!

Ska faktiskt på en arbetsintervju klockan 9 imorgon, dock bara som timanställd. Men bättre än inget!

Här är ett par glasögon jag vill ha, måste dem vara så dyra! buhuu


"One of the hardest things in life is to let the one who hurt you love you, to trust the one person who said they'd always be there and then walked."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback