Powernap?

Klarade faktiskt av denna förmiddag bättre än vad jag trodde och sitter upp fortfarande, tänkte ta en liten powernap men vet inte än. Kanske bäst att fixa till sig först och se sen. Stora frågan är hur det kommer gå på mina tolvtimmarspass imorn och på söndag?

Slagit in lillebrors present och köpt energidryck och godis till mig själv ikväll. Var faktiskt tvungen att visa leg nyss för att köpa energidryck. Småroligt men förstår inte dem som klagar på att det är jobbigt att ta fram och visa. Jag menar hur jobbigt kan det vara eftersom man oftast har med börsen och oftast har man ju sitt körkort eller id där.

 

 

 




Kommentarer
amanda.

jag fick visa körkortet igår när jag skulle köpa trisslotter, haha.

2011-04-14 @ 11:53:08 | http://samasinsamantha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback