Vi testar nya vägar

Nej ärligt talat var kaffe ingen höjdare, inte för att jag förväntade mig det. Som jag nyss skrev på min facebook så "smakade kaffe som dem där äckliga lövformade chokladpralinerna i Paradisaskarna och som ingen j*vel äter.."

Men det gick faktiskt bra att jobba natt och kom hem stoppade öronproppar i öronen som jag ändå lyckades ta ut eftersom jag vaknade mitt i natten två gånger och trodde jag var tvungen att gå ut och köra kran/travers. Var i ett halvtsovande tillstånd men har små minnesbilder från då jag vaknade till och tänkte va fan jag gjorde egentligen..Måste säga att jag gör mycket konstiga saker då jag sover. Men kan ju bero på att jag körde kran för första gången igår så hade väl det i tankarna. Lyfte och flyttade faktiskt locket på skänkarna. Borde egentligen ta någon bild för går väldigt dåligt att förklara för folk som inte sett det.

Vi får se hur denna tolvtimmars natt blir som börjar snart. Måste också bara säga att jag verkligen gillar mitt arbetslag.


Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback