Oviktig information (som vanligt)

Gud måste säga att idag när jag klev upp ur sängen så hade jag en blanding mellan träningsvärk och "mörhet" i princip varenda del av överkroppen. Men trots det så kommer det ändå bli gymmet idag men då för att träna ben vilket passar mig utmärkt som ni förstår! Eftersom det inte blev någon direkt beach 2011 eftersom jag i den vanliga formen som jag alltid har..om inte sämre eftersom det har blivit mer drickande, (inte i överdrift men mer än vad jag brukar) så är det väl ändå bäst att jag börjar för beach 2012 redan nu!

Måste ju erkänna att syrran har lyckats så det får bli en morot för mig att om hon klarar det så ska väl jag göra det, måste börja lägga ming tjurighet och envishet på nyttigare saker som att bestämma mig för något sådant.

Har gjort bort tråkiga saker som att diska, startat en tvättmaskin osv, mer som måste göras är att fara en sväng till stan för att lämna tillbaka ett par skor, förbi systemet så jag trots ledigheten har jag dan fullspäckad.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback