Nytt namn

ja då har jag återigen bytt bloggnamn och hoppas nu att jag kommer behålla det här. Har varit förbi inpuls idag, blev bara 3 träningsdagar förra veckan men jag testade faktiskt det nya passet SH´BAM i torsdags. Jag tog mig även iväg själv, på ett danspass!? tog mig själv i kragen och bestämde mig att nu ska jag inte balla ut. Enda gången det inte kändes bra var ju just innan passet då man satt och väntade på instruktören och såg att alla andra var där med någon.

Men idag blev det ett bröst och triceps och är nöjd då jag ökat nu från 12 kilos hantlar i sned bänkpress till 14 kilos, nöjd tjej!

Passade på att ta lite bilder på dem andra tills det var min tur igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback