Poop

aj! satan var träningsvärk jag har i ländryggen, har aldrig ens haft träningsvärk i ryggen förut. Måste vara för jag kommit igång med marklyften. Kände mig som en pensionär på närmare 90 år som skulle ta mig upp ur sängen imorse. Så får se om jag klarar av att härda ut då jag kör dagens extra pass för magen.

Men nu ska jag ta och äta någon kesella med mina äggmackor som jag aldrig tycks bli less.

Dagen tips: Visst är ni noga med att stänga toalocket INNAN ni spolar? Tänk annars på att bajsbakterierna kommer flygande ut och vad har vi inte på toaletten? Jo bland annat tandborstarna som vi stoppar i munnen lite då och då och vissa sköljer dem inte ens innan användning. huvva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback