LOCK DE-ICER

Förbannande j*vla skithelvete! Hade en viktig tid att passa idag, endast EN! Skulle på bilbesikting 10.30 idag. Vaknar i tid, går ut i tid. Går ut 45 minuter tidigare till bilen för att starta och sopa bort snön. Kommer jag ens in i bilen? Får jag ens upp bilen? NEJ såklart inte. Låset hade frusit igen. Ahaa jag går runt och testar andra dörren..samma sak där. Rusar upp och hämtar låsolja, låstinare och tändare. Tänkte att "tur, nu är jag utustad för just det här tillfället!" Men den lilla burken med låstinare räckte inte långt. Höll på med förardörren i en evighet. När jag sen skulle försöka på passagerardörren var det slut.

Så sitter nu inomhus fylld av ett hat för snö, is och kyla. Kanske ska tänka positivt genom att jag nu lärt mig av mina misstag och ska istället börja ha minst en liter med låstining och låsolja i handväskan. Gärna två tändare och gasrefill till dem också.

Det här är förresten andra gången jag skriver om detta inlägg då internet är segt också. Funkar varken på mobilen eller datorn. Kan inte ens lägga ett ord i Wordfeud. Allt verkar vara emot mig idag, hoppas det bara inte strular på dagens gympass och att jag kommer vara skadad ett bra tag framöver..peppar peppar!

En bra låt ni borde lyssna på från ett Sons of Anarchy avsnitt:

if you're feeling like i feel throw your fist through the ceiling
some people call it crazy well i call it healing
if you need love turn around, do the helicopter
if you're sick, baby girl i would love to be your doctor

- Burn It Down, Awolnation





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback