10.36

En sak jag hatar med mig själv:

För mig själv är det ju bra när jag befinner mig på jobbet och när jag ska sova att ha slagit av både ljudet och vibrationen på min mobil. Jag är en person som hatar att bli störd av sådant när jag sover eller om jag sover med någon och deras mobil börjar leva om. Men att jag då inte lär mig att när jag vaknar att i alla fall slå igång vibrationen på den. Inte för att det hade spelat någon roll nu på morgon då jag lyckades slarva bort den eftersom ingen annan är här och skulle kunna ringa till den. Så fick som vanligt fara runt och leta reda på den, men om ni tycker jag är dålig att hålla koll på nycklar och min mobil så skulle ni bara känna min syster!

Glad nyhet:

Mina glasögon har kommit!!!!!!!!!!! Det är nu jag kommer se ut som Annica, Annica The NÖRD! (intern skämt)

Men det bästa av allt är att jag kommer kunna ha glasögon och faktiskt kunna se och slippa kisa i dem, underbart! Så nu måste ja in tidigare till stan innan jag börjar jobba för jag vill ha dem nu nu nu!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback