Den stora tvättardagen

Min rubrik låter säkerligen mycket intressant och rolig..har redan varit ner och startat en maskin med kläder och fler lär det bli. Funderar på att börja småpacka inför helgen också men då måste jag först planera vad jag ska ha på mig, det är den stora frågan? Undra hur kallt det kommer bli där uppe..

Mycket stolt över mig själv då jag igår efter träningen följde med syrran till Coop och kände mig som småhungrig efter träningen och gick där förbi godishyllorna mot kassan och tog ingenting! Köpte några Extra Drops för att minska sötsuget. Hade faktiskt lite hår och kroppsvård igår och bastu på det, kan säga att det var skönt att bara sitta och "jäsa" i bastun efter gymmet. Nu är det fixat kort på nautilus/actic så det blir väl att se mig där framöver.


"Det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback