3 jan 2011

Nu är det redan den tredje dagen på det nya året, tycker det går för fort redan! Frågan är vad jag gör vaken den här tiden? och svaret är faktiskt att jag ska jobba idag igen och imorn. Men eftersom Nisse inte mår så bra just nu utan gråter där nere i garaget så måste jag gå till jobbet. Alternativet är ju lokalbuss, om det nu hade funnits några kontanter någonstans i den här lägenheten, har lyckats skrapat ihop 7 kronor. Vilket innebär att det blir lite surt om jag inte lyckas hitta 3 kronor till...Men och andra sidan är det ett bra sätt att starta mitt nya liv på. Jag gick faktiskt till jobbet igår, credz till mig. Jag ska däremot inte ha några höga förväntningar på år 2011 för då slipper man bli besviken!

Dressed For Success på nyår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback