Dag 01 – Om mig

Usch vad jobbigt att skriva om sig själv, var ska man börja och vad ska jag skriva? Det är kan ju bli en hel bok om mitt liv, en rätt tråkig självbiografi dock. Jag är i alla fall tjej, suprise! Född den 3 maj 1991 i Sveriges blåsigaste stad, yepp så de här är året då jag fyller 20. Ja jag längtar tills ja inte längre behöver vara beroende av någon som ska köpa ut åt mig på systemet. Men är uppväxt på landet och är en riktig skogshuggare som nu blivit stadsbo för snart ett år sen. Tiden går så fort att det inte känns som om ja bott i Luleå i ett helt år snart. Något mer vet ja inte vad ja ska skriva för att inte få er att somna, kanske ska börja med en kontaktannons ”Singel 19 år söker snygg kille för mysiga hemmakvällar...” Nej det behövs ingen sådan kontaktannons för mig för tillfället, särskilt när ja är bjuden på middag ikväll.



"Sometimes you just have to be happy for that person.
Even if you're not happy with the situation.
Because sometimes there isn't a damn thing you can do about it."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback