Dag 02 - Min första kärlek

Ja jag vet att ja skulle ha skrivit om de här igår men hann inte det för var och körde ett axelpass på gymmet och sen blev det att äntligen se Änglagård på bio. Men därför skriver jag nu om det.

Min första kärlek

Känns fult att skriva om det nu eftersom det var så länge sen och varade inte så länge. Eller länge sen, snart är det exakt fyra år sedan det tog slut. Visst blev jag ledsen eftersom det var mitt första förhållande men det var väl inte på riktigt nu när man tänker så här i efterhand. Det varade ungefär ett halvår exakt men var ett distansförhållande eftersom han var från Jokkmokk och vi träffades inte så ofta. Att han då för det tillfället var en riktig datanörd och ibland kändes det som att han valde det före så var det ändå kul och spännande just för att det var första gången. Vad mer kan jag skriva? Om hur han är som person och sånt orkar jag inte gå in på, känns för deep, haha. Sen finns det inte så mycket mer att skriva och jag kommer inte heller ihåg direkt mycket för det var ett tag sedan. Men kan sätta in några bilder istället och kan glädja er med att vi fortfarande är kompisar. Ni kanske vill veta namnet på killen också, Adam:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback