Morning morning

Då har jag vaknat och sitter här framför datorn i väntan på jobbet. Måste fundera ut vilken dag som är den bästa dag för mig att börja träningen på allvar. Någon exakt bästa dag kommer väl aldrig att komma så det är väl bara sparka sig själv i arslet och komma igång när som helst. Men måste säga att jag är vädigt nöjd över mig själv i veckan för har hållt mig till mina tuggummin, till och med när det bjöds på gochoklad på jobbet så tog jag inget. Jag tar steg åt det rätta hållet!
Nu vill jag även börja träna för att få testa på mitt kosttilskott och min rosa shakerburk, ska tas kort på så ni får se!

Frågan är om jag kan bli ett träningsfreak, har jag det tålamodet som behövs eller inte? tamtamtamtaaam! fortsättning följer...

"I'm not completely over you. In fact, I'll never be completely over you.
After all of the hurt and pain that you've caused me, it's sad to say that I'll always love you.
But don't worry, I'm doing just fine without you."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback