Här kommer alla känslorna

Igår kväll var jag nog mest troligt övertrött och hade jättetråkigt. Trodde jag skulle somna direkt jag kom hem från gymmet men så blev det inte, stöka omkring på datorn. Det vill säga facebook och som vanligt så är det inte det roligaste tidsfördrivet utan mer som att jag verkligen inte har något annat att göra och klickar omkring i brist på annat.

I alla fall så gick jag och la mig just efter 23 och nu när jag vaknar och kollar klockan är den 11.15 typ..alltså har jag nästan legat däckad i sängen i 12 timmar. Hade velat steka på en strand idag för att ta igen alla missade soltimmar men blir nog inget av det då det är en halvorkan ute. Istället blir det att fördriva tiden genom att packa en väska för en sväng till Piteå men först träffa Ellen på stan vid 15.

Gud känner så här i efterhand att jag saknat den patetiska känslan av att få skriva vad man gör och ska göra endast för att tro att folk faktiskt är intresserad av att veta, vilket inte många egentligen är.

Snart är det luleåkalaset vilket innebär sluter på sommaren känns det som och det bär av mot kallare årstider och mörker..vill ha längre sommar! Allt är så mycket bättre då, människor är gladare och jag har faktiskt ett jobb då. Sen har man mer känslor överhuvudtaget, känner att jag har massvis med kärlek att dela ut just nu och jag saknar några människor så som mamma och pappa, lillebror, Molly och inte minst av alla "jijjigirl".

Eftersom det var längesen jag skrev i bloggen så får jag lägga upp en egobild åter igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback