GILF

Då bokade nyss in mig på sista platsen på PSI (Power Strike Impact). Lyckades sova till ungefär 9.30 idag också. Verkar bli en allt för vanlig tid för mig att vakna.

Ett roligt program och avsnitt som ni måste se om ni missat är Fråga Olle Dokumentären på 5:an. Zappade runt på tv och hamnade femman. Där det handlade om att GILF är det nya MILF. Att det gamla "MotherI'd Like to Fuck" har enligt min mening spårat lite och blivit "Grandmother I'd like to fuck". Eller att det är den nya flugan. Visst känns det lite obekvämt och annorlunda att 20-åriga killar besöker hemsidor och kollar på pensionärsporr eller till och med besöker dem för att hellre ha sex med dem än tjejer i sin egen ålder. Visst har ju en 77-årig tant lite mer år och erfaranhet av ämnet men ändå? Ena tanten i dokumentären har "GangbangQueen" tatuerat på bröstet. Vilket är välförtjänt då hon haft 200 stycken..

Ne men nog är jag nöjd för tanterna med den dragningskraften, you go grannies!

Den 28-åriga killen som är med i dokumentären anser att det är kvinnors livserfaranheter som avgör om dem är bra på sex eller inte. I alla fall så borde ni kolla in det om ni inte är allt för känsliga! Kolla in här






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback