Fast and Furious

Jag vet att jag nyss skrev men känns som en verkligen blogg-dag idag. Vilket kanske är bra eftersom jag tagit det lugnt sista tiden. Kom och tänka på Fast Five som jag såg förra veckan, den femte filmen av Fast and Furious. Men jag räknar det som den fjärde eftersom jag inte tycker trean räknas. Visst var femman bra men första och andra filmen är ändå bäst. Nu känns det mer som om dem spårar ut lite, vilket kanske man förstår eftersom det redan är gjort fem stycken och en sjätte är på väg.

Varför jag inte tycker att trean räknas är ju såklart eftersom varken Paul Walker eller Vin Diesel är med, visst Vin Diesel är med nån sekund men det är inte mycket. Varför gillar man dem filmerna egentligen? Är ju inte något för någon bilentusiast eftersom så mycket om bilar är det ju inte. Så är det en killfilm? Det tycker jag inte heller..visst lite är snygga bilar och tjejer med. Men ska man börja prata om dem manliga huvudrollsinnehavarna!?! Så måste man säga att det nog mer är en tjejfilm i slutändan..

Så som, ja exempelvis Paul Walker:

Vin Diesel:

och Tyrese Gibson:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback