Vroom vrooom

Är less, jag är less på min bloggdesign, jag är less på att inte ha en egen dator, jag är less på att inte ha photoshop. Varför jo för då hade jag kunnat göra min egen design igen..för att jag ska ens ha någon lust till att ta fram kameran igen. Varför ta en massa bilder då man inte har tillgång till en egen dator?

Idag har jag tagit tag i pluggandet för mc-körkort. Har nu svarat på dem första kontrollfrågorna, "Före den första körlektionen". Kanske inte låter så mycket men mer än jag gjort på väldigt länge och ska ta det i omgångar med att ha försökt göra en simpel studieplan om hur många kapitel jag ska läsa och bearbeta varje månad.

 

Har idag träningsvärk i axlar från i förrgår och mage och rygg från igår. Så idag blir det nog att ta en vilodag trots att jag hade velat testa på Zumba nån gång, men verkar vara svårt för mig att få med mig någon på det och vet inte om jag har mod att ta mig iväg själv. Igår stapplade ja runt på internet och såg att Better Bodies hade en egen hemsida, men inte hade dem fler träningskläde, utbud eller bättre priser för den delen. Better Bodies är mina och syrrans favoritträningskläder för tillfället. Kan man få nog av dem?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback