God morgon

Lyckades kliva upp ur sängen trots träningsdagen igår:
- Innebandy 12-13
- Inpuls och tränade bröst och triceps 16-17.30
- Bodypump på friskvårds 18-19

Visst man kanske inte ska ta och göra allt på en och samma dag men som sagt jag hade tid igår och lever idag och hade tänkt börja storstäda lägenheten för trots allt tränande igår så hann jag fara förbi Elgiganten och köpa en dammsugare, något som vi verkligen saknat i detta hushåll. Köpte en bättre mopp, lite Ajax och nya diskborstar så nu jävlar ska det bli som nytt här idag. Måste även försöka övertala syrran att fixa bort akvariumet..

Värt att veta, som jag hittade av månadens nr av Fitness Magazine som syrran köpt.

"70 färre kalorier förbränner vi i form av vardagsmotion, under de dagar vi tränar. Antagligen belönar vi oss med att slappa resten av dagen när vi har "varit duktiga" och tränat. Känner du igen dig?"
Källa: Women's Health

Så kanske bäst jag tar och börjar städa nu innan gymmet istället. Blir rygg och biceps idag.

Ikväll blir det Coop Arena och lite hockey, kaffe och bulla till det. Vilket passar bra då det är kanelbullens dag!

Kanske inte det roligaste man kan köpa för pengarna, men nu ska den invigas, ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback