Hur ska det gå?

Satan vilken bra väder idag, äntligen efter många moln med skurar. Var och såg jägarna 2 på bio igår och måste säga att den ändå var sevärd och en film man måste se, i alla fall för alla som faktiskt sett första filmen. I torsdags satt jag och tog mig någon cider och åt mat på Allstar med mitt kära skiftlag för att se premiärmatchen för Luleå i år vilket inte var en så bra början, eller bra början i första perioden men sen la dem bara av.

Har dock inte hunnit med så mycket träning i veckan då jag har haft tre 16 timmars på verket, men blev lite i onsdags och igår. Köpte faktiskt nya träningsbyxor igår som jag är mycket nöjd över.

En artist jag nöter just nu är Melissa Horn, verkligen bra!

 

 

Din sol har landat i mitt knä och gått sönder
och våra rader trillar ur och ligger kvar
jag tror vi ljög fast vi sa att det var sant
vi var aldrig kära i varann
det bara kändes likadant




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback