Take Me Home Tonight

Gick bra på gymmet idag och jag börjar inse nu när jag har min egna "personliga tränare" att det är kul. Jag har kul på gymmet, visst det har bara gått två dagar och nu känner jag att jag kommer ha träningsvärk imorn. Men denna gång känns det rätt, inte som i vintras då jag började gå på alla spinningpass osv på Actic.

Har varit barnvakt åt underbara Lava idag, finns det någon bättre unge att vara barnvakt åt? Kan roas med minsta lilla - blir alltså aldrig sur - skriker aldrig - gråter aldrig och har världes största tålamod då det tar drygt 10 minuter för smarta jag att förstå hur bältet till hennes bilstol fungerar.. Kanske bäst jag säger "peppar peppar" nu så inte allt händer nästa gång.

Nu blir det att se filmen "Take Me Home Tonight" och sen sängen. Sweet Dreams assholes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback