2011-09-06

God morgon igen! Blev att jag fick rycka in och jobba en extra natt på verket. Måste säga att det var min sämsta prestation som traversförare, något besviken på mig själv och såklart händer det på ett annat lag.

En annan intressant sak för mig att jag aktiverade mitt kort på inpuls igår och var och tränade bröst och triceps. Blir träning ikväll också, nu jävlar ska fettet bort!

En tredje intressant sak är att älsklingen Molly är här, kära kusinen Anna och Prinssesan Lava också. Det är fullt hus, ja förutom nu då. När jag kom hem 6 på morgon orkade jag inte följa med gänget till Piteå. Ligger här återigen och har sovit endast drygt 5 timmar för att ställa om dygnet.

Jag och Lava leker med mobilkameran, andra bilden är helt klart min favorit.

och sen insåg hon hur man tog egobilder, och nu har jag ändå tagit bort över hälften.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback