American Pie Reunion

Har nyss kommit hem efter att ha varit på bio med "Ragge". Blev American Pie, ni vet de riktiga American Pie med de ursprungliga skådisarna. Gick in med inte alltför höga förväntningar men måste säga att jag kom ut ut biosalongen glad. Dom hade lyckats! Alla var med - Jim, Michelle, Stifler, Finch, Kevin, Oz, Noha (Jim's dad), Nadia, Vicky, Stifler's mum, Heather, Jessica och till och med dem två Milf-snubbarna och Sherminator var med på ett hörn. Sen så måste jag säga att dom fick till stämningen, med all musik, gemenskapskänslan, och skratt. Hoppas jag inte pratar för gott om den nu så ni blir besviken när ni ser den. Definitivt en tummen upp från min sida och ångrar inte att jag såg en komedi på bio.


Nostalgi!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback