Dorian Yates

Har ju bara behövt jobba torsdag och fredag eftermiddag denna vecka så har varit rätt lugnt. Förutom att i torsdags innan jag for till jobbet fick jag en nervös och pirrande känsla i magen för att jag skulle börja mitt första pass med att lära mig gjuta. Sen osäker och nojig jag är för att göra fel så var det klart att jag var lite nervös.

Förutom det så har jag inte varit på gymmet på hela veckan och har varit deprimerad, hunnit se hela tredje säsongen av Greys Anatomy. Såg nyss klart sista avsnitter och funderar på om jag ska föra över det fjärde. Mycket till liv jag känner att jag har. Sedan jobbar syrran i helgen så det blir att fira påsk med hundarna. För festsugenär jag inte heller. Är helt deprimerad över att jag inte kan träna och har ingen matlust. Trots att jag inte är sugen på mat kommer jag ändå börja tröstäta, om jag inte redan börjat med det.

Lillebror var och hälsade på i början på veckan och syskonen Thelin snurrade runt på stan. Har sovit mer än någonsin och snittet ligger väl på 10 timmar per natt och då kliver jag upp bara för att jag måste. Har blivit en zombie. Funderar dock på att ta och städa idag..på påskafton, yippee ki-yay motherfucker..kan väl försöka smidigt i detta hyfsat långa inlägg som jag ändå inte tror att ni läser hela. Att jag faktiskt saknar att ha en pojkvän ibland, som vid sådana här tillfällen och att ha någon att sova med då förstås!

Har allstå inte ställt någon väckarklocka men tisdag så vaknade jag av det här klippet dunkande genom väggen så då var det bara att kliva upp.

Glad påsk på er..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback