dear Cupid, next time hit both.

ligger i sängen och ser på Gossip Girl. Stirrar fortfarande på mina naglar som fixades till igår. Har fortfarande inte haft några rosa naglar, så nu var det dags för det och älskar dem verkligen! Det jag inte älskar är dock min evighets förkylning som jag verkar ha åkt på. På morgonen är det som värst, speciellt i halsen och det som far åt helvete är min träning som jag nu byggt upp och inte tagit någon längre ledighet från. Har inte ens haft chansen att prova mina nya Spikecross skor som jag köpt..hatar förkylningar!!!

Är godisdekorationer på dem också, delicious! Gjorda av Michaela. Är perfekt med gelé och akrylnaglar för mig som är återfallande nagelbitare och industriarbetare. Att den blir starkare och inte bryter av dem på gymmet är också ett plus!

Förkylningen ska dö med alla medel som går att hitta.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback