I just dont think I'll ever get over you

Tjenare gänget! Annica här, vem annars liksom. Kändes att jag inte tränat mina ben på ett tag på grund av förkylningen och jag erkänner..lite fuskande. Men som allt annat så måste dem också trimmas i toppform till sommaren.

Var som sagt på den där kostföreläsning och måste rätta mig från mitt förra inlägg och säga lite smått besviken att Grape ej var med denna gång. Men dem andra personliga tränarna från Inpuls var dem även mycket intressanta och ska kolla in enas hemsida, pettertraning.se. Blev även nyfiken på den nya livstilsdieten LCHQ - Low Carb High Quality. Ska ta upp lite intressanta grejer jag fick veta senare.

Har faktiskt handlat lite idag, var sugen på att börja använda tights igen för att variera mina träningskläder så var förbi Stadium Outley och hittade ett par kortare från Rönnisch. Men var inte därför jag for dit utan jag for för att leta efter en baddräkt och det hittade jag också till ett mycket bra pris. Märkte då jag tog mig och simmade igår att det var mycket givande och något jag kommer gilla ännu mer efter ett tag. Det var i alla fall inte skönt att simma i bikini då bikinitoppen var väldigt jobbig och tjorvig. Vet dock inte sist jag haft på min baddräkt men det blir bra! Ska ju inte på modevisning direkt.

Försöker dra en pose för att visa upp mina nya tights!

Bra låt:

I just dont think I'll ever get over you - Colin Hay

I drink good coffee every morning
It comes from a place thats far away
And when I'm done I feel like talking
Without you here there is less to say

Don't want you thinking I'm unhappy
What is closer to the truth
Is that if I lived till I was a hundred and two
I just dont think I'll ever get over you

I'm no longer moved to drink strong whiskey
I shook the hand of time and I knew
that if I lived till I could no longer climb my stairs
I just dont think I'll ever get over you

Your face it dances and it haunts me
your laughter is still ringing in my ears
I still find peices of your prescence here
even after all these years

I don't want you thinking that i dont get asked to dinner
cause I'm here to say that I sometimes do
and even though I may soon feel the touch of love
I just dont think I'll ever get over you

if I live till I was a hundred and two
I just dont think I'll ever get over you

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback