Sports Fashion

Den stora besvikelsen som uppstår då jag ska träna rygg idag och inser att det börjat göra ont i halsen igen, förbannat! Dags för en liten kur igen då..Körde rygg och biceps idag och skippade konditionsträning när jag kände av i halsen.

Dock en rolig sak är att jag hade en middagsdejt på Friends By Bo med Sofia! Äntligen fick vi till en tid att träffas och vi lyckades prata bort 2 timmar som bara flög förbi. Kommer göras fler gånger eftersom annars träffas vi bara ute nån gång då och då nu för tiden eftersom ute på krogen är man ju ingen höjdare på att vara.

Sen har jag tänkt på hur många som verkligen har börjat träna och tagit tag i sin träning nu 2012, otroligt! Läser överallt hur folk är på gymmet här och där. Vilket förstås är jättebra och jag hoppas att det håller i sig för alla.

För ni som missat så har ju Gina Tricot följt på H&M's smarta idé och börjat sälja träningskläder för dem som vill ha snygga träningskläder men vill inte lägga ner lika mycket pengar som andra råkar göra *host*. Har även kollat in Nelly.com och dem har även dem assnygga linnen osv. Ni hittar Nellys Sport Fashion här. En dålig sak är att jag såg att både H&M och Gina Tricot säljer en kepsar bland sina träningskläder nu, nej! Är ju bara jag som är tjej och använder det just nu och det känns bra så!

Dock har jag hittat något som inte alls kommer någonstans från dem ställena utan från Better Bodies..ett par rosalila byxor som jag vill ha!!


Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback