Tips

Istället för att festa i -34 så sitter jag nu med en filt över mig och tittar på gladiatorerna. Men känns inte så ensamt då Molly och Zelda tvingas vara med mig. Har faktiskt shoppat lite idag. Men bara en grej som jag kommer ha nytta av. Nämligen ett mobilskal till min älskade iphone. Inte ett vanligt skydd heller utan på baksidan har den ett fack som ska rymma två kort. Perfekt för bankkort och körkort för dem gånger man går ut på krogen exempelvis. Inte för att jag kommer ha speciellt nytta för det när jag är ute några gånger per halvår. Men kommer nog ha användning för den annars eftersom mobilen alltid med och min börs är inte den minsta man kan hitta. Nu när jag sitter och skriver så tänker jag att det även kommer bli perfekt då jag nu förhoppningsvis tar mc-kort till sommaren och i mitt mcställ ryms inte min plånbok. Så the plånka får vara at home.

Fanns även i svart vad jag såg men såklart så väljer man ju rosa!




Kommentarer
Dentooo

Ovanligt att du väljer rosa lilla rumpnissen

2012-02-04 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback