Update

Var iväg en sväng i kylan på inpuls. 10 minuter på crosstrainer och sedan lite bröst och magövningar. Måste erkänna att jag ofta glömmer att träna mage då det ingår för det mesta i alla basövningar som marklyft och benböj men om magrutorna ska synas i sommar blir det mer magövningar och cardio för att gå ner i vikt.

Det roliga är att jag mår lite dåligt nu, spyfärdig typ när jag kom hem. Men bet ihop och gick ut och lekte med hundarna en stund. Som tur vill dem inte heller vara ute så länge i denna kyla och börjar halta efter ett tag. Tillbaka till det plötsliga illamåendet så har jag några teorier. 1. Chockat magen med alldeles för mycket kolhydrater. 2. Druckit för lite vatten för att man inte tänker på det då det är -30 ute. 3. Blev åksjuk då jag kollade iphonen samtidigt som jag åkte i en bil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback