Woho

Festade med Michaela igår, SVINKUL! Kanske för att vi gjorde det spontant då jag for från mig med mjukisbyxor och osminkad 22.00 in till henne. Som tur är bor hon i Strandhuset så perfekt läge för att sen gå ut. Tog med mig lite alkohol vi fixade oss och insåg att tiden gick fort. Gick ner till Allstar där vi hade tur och slapp att köa överhuvudtaget och kom in på en gång. Vi hann in och lämna av jackorna och tittade ut och kön hade redan bildats! Tur! För mig hade dock varit bättre om det hade varit en mindre rolig utekväll då jag skulle få ännu mindre smak för det men var roligare än på länge. Stort minus för mig som nu hade tänkt dra ner helt på drickandet och allt annat onyttigt som följer med. Att jag sedan bara följde Michaela hem och la oss för att sova vid halv 5 och vaknar och är inte alls bakis var ju bara lovley! Sedan har jag även hunnit bli bjuden på fest dit igen, en riktig och inte bara hon och jag som stressdricker lite och fixar oss, oftast blir spontat bäst för då hinner man inte få så många förväntningar inför kvällen. Även en annan födelsedagsfest/inflyttningsfest den 24:e tror jag det var. Inte bra, inte bra..

Egobiler, dock från min Umeåtripp eftersom hann inte med några igår kväll.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback