Äntligen

är den här! Helgen alltså. Har nu förhoppningsvis packat ner allt jag behöver för en helgvistelse i Umeå. Kommer bli kul, om jag inte blir allt för bakis. Har inte så positiva inställningar till alkoholen nu när jag tänkte ta några vita veckor. Men nu blir det alkoholkonsumtion tre helger på rad..oh my!

Idag blev det inge benpass för min del. Eller var istället på bodypump med delar från mitt skiftlag. Rättare sagt mitt förra men dem känns som mina ändå! Vilket gjorde att jag ändå tränade benen. Den muskelgrupp jag tycker är tråkigast då jag har fel i mitt vänstra knä.

Snart ska jag även och prova på att träna på Helex en vecka då jag fick en gratisvecka av Anna. Alltid roligt att växla gym lite då och då.

Ps. Brutit för första gången av en akrylnagel då delar av min egna följde med. Ajaj! Inget jag rekommenderar..

Bilder från dagen då jag spana in syrrans och Marias träning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback