Body

Yey! Blev glad då jag kom hem från jobbet idag eftersom min första egna BODY-tidning hade dimpat ner i brevinkastet! Så nu ska jag lägga mig ner och läsa den tills jag tar på mig träningskläder och beger mig till gymmet. Tror det är bröst som står på listan idag men är lite osäker då vi börjat något nytt program. Får se hur det går, i så fall blir det första gången jag kör 10 set i bänkpress. Även nu när jag var riktig onyttig och körde en tvådagars och allt onyttigt som hör där till, som besök på Max! Men nån gång måste man unna sig, särskilt då jag inte träffat Jannie på några månader. Borde sätta ett datum då det är nog med sådant. Ett datum för mina vita veckor igen. Ska se om jag lyckas hålla mig borta från godiset också..

Ahh hittade på en gång ett tips från Body. Axa har tydligen en musli som heter func* som inte innehåller något tillsatt socker och har mycket mer protein än vanlig musli.

Till middag blir det idag att göra plättar med Bake Pro och se om det blir någon hit. Vill även göra kycklingbiffar med Bake Pro någon dag men måste se var dem säljer kycklingfärs eftersom Coop på storheden inte hade eftersom det var för få människor som köpte det. För spana in Kvantum, dem brukar ha det mesta!

En annan grej som jag blivit duktig på är att äta mina Omega-3 kapslar dagligen, förutom nu i helgen då jag var onyttig i allmänhet. Tror det funkar, för känner mig piggare än vanligt och är ju faktiskt ett bra kosttillskott för mig som inte lärt mig gilla fisk än.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback