Friskvårds

Gårdagens ryggpass kändes av imorse när jag skulle kliva upp från sängen. Gosh! måste vara den nya grejen vi börjat med. Att köra basövningarna i 10 set och 10 repititioner. Alltså igår gällde det marklyften. Men jag hade missuppfatta och trodde det gällde andra övningen också. Jag var alltså riktigt slut efter mina två övningar men tog mig ändå igenom 10 minuter på en cardiomaskin. 10 minuter låter kanske inte så mycket. Men det är det för mig som inte alls gillar konditionsövningar överhuvudtaget.

Till helgen ska jag väl äntligen få fingrarna ur arslet och ta mig ner till Umeå för att hälsa på Jannie då jag slutar 22 på torsdagen. Så tänkte ta en tidig buss på fredagen, men lugn bara lugn. Kommer att packa ner gymkläderna och testa på gymmet där nere.

Igår slutade jag också 22, for förbi VIP-rummet på friskvårdscentrum för att hälsa på delar av mitt gamla skiflag som hade haft en innebandyturnering på kvällen. Riktigt kul och pratglada människor så ja det är väl inte konstigt ifall jag saknar dem lite. Blev att jag fick agera lite fyllechaffis för dem tre musiktörerna 00.00 till staden. Såg dem gå in på Bishop som dem trodde hade öppet till 01. Jag körde vidare och landande hemma. Tog ut linser och skulle precis lägga mig i sängen då jag såg att mobilen blinkade till och jag tog på mig kläder igen för att hämta dem igen eftersom dem stängde tydligen baren 00 redan. Men som sagt vet jag vilka jag ska ringa nästa gång ja behöver skjuts i fyllan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback