Städa städa städa!

God morgon kära vänner! eller jag har hunnit vara vaken en halvtimme i alla fall. Varit ner och startat en tvättmaskin eftersom jag börjar ha brist på sockar. Kokat ägg för att gå och göra mina äggmackor och sen får jag se om jag lyckas klämma i mig en kesella också.

Tänkte även städa lite fort idag lägenheten, i alla fall diska och borta bort lite grejer. Ta fram damsugaren..man får väl se det som lite träning. Man förbränner ju lite i hushållssysslor bara att jag borde bli mer effektiv än vad jag är. Nu kommer det här sluta säkert som alla gåner jag städar. Jag kommer diska, känna att ja nu kan jag gå och sätta mig i soffan ett tag. Så att hela den hära snabbstädningen kommer ta hela dagen.

Igår var andra dagen jag var och tränade med Michaela, tränade axlar och triceps. När ska jag någonsin kunna göra egna dips!? Men är bra att jag fått en till träningskompis.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback