Tjenare mannen!

Då jobbade jag alltså mitt första tolvtimmars på Plannja igår, och som ni ser överlevde jag och sitter här så det gick bättre än förväntat. Kanske för att det blev rester från fredagens tacobuffe som dem hade fraktat till jobbet, mums! Sen på kvällen blev det lite spontant biobesök med nästan hela familjen. Såg Hamillton - I nationens intresse. Måste väl säga att det är väl en av dem bättre svenska filmerna. Men då pratar dom väl knappt svenska heller.

Nu sitter jag här och förbereder mig mentalt för första fotograferingen på länge. Första fotograferingen 2012 faktiskt. Det kommer mest vara poträttbilder med mig och min bräda. Sedan så ska jag även få en massa tips själv om min blixt jag köpt vilket jag nog kommer ha nytta av. Har inte läst instruktionsboken än så har inte vågat röra allt för mycket knappar på den.

Andra grejer som hänt under veckan är att jag äntligen köpt mig ett kaseinprotein som jag nu ska försöka ta på kvällen, även dagar jag inte tränar. Tränade inte i fredags för jag hann inte, men kanske lika bra då jag fortfarande har ont i halsen..

Men i torsdags hann jag fara med syrran och testa på Helex eftersom vi fått en gratisvecka av Anna. Är alltid kul att testa på andra ställen. Fast känslan borta bra men hemma bäst känns som att det stämmer.

Sedan så har jag vunnit lite Herbalife-produkter. Nej jag är ingen som tror på deras "pyramidspel". Men gratis är gott!

Mitt kaseinprotein som ska tas idealt innan man hoppar ner i sängen. Fast har tagit det som mellanmål ibland också då det är mer långsamt och mättar generellt bättre än vassle.

Nej jag tror verkligen inte heller på måltidsersättare endast. Men måste ju som sagt testa då jag vann det.

 

"We tend to be in despair when the person we love leaves us, but the truth is that it's not our loss, it's theirs. They left the one person in the world who would never give up on them."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback