Nyheter!!

Jag lever fortfarande men har väldigt fullt upp och så funkar inte appen på mobilen där jag brukar snabbuppdatera. Har ju pågått lite annat förutom att jag tagit mc-kortet. Jag har ju även skaffat eget lägenhet, äntligen! Får flytta in 1 augusti, kan inte beskriva hur mycket jag längtar.
 
Efter att ha jobbat hela helgen så blir det en väldigt lugn filmkväll med Zero och popcorn, poppade i kastrull. Hittade ju den här artikeln för ett tag sedan och får hoppas att den stämmer. 
 
Annat som händer att jag den här veckan börjat med Ultraslim och Ultraplus som är tarmrensning. Får se om det leder nån gång den här gången då ja vågar ta det hela vägen. Inga bilder i detta inlägg men kommer!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback