I'm busy getting stronger.

Fullspäckad träningsdag igår och det känns idag. Känns nästan som att jag var ut och festa med syrran och gänget trots att jag bara var fyllechaffis. Körde högreps programmet på ben på förmiddagen, brände! Sen efter det for jag vidare till Stil och körde ett ryggpass, fick faktiskt några tips gällande latsdrag och hantelrodd som jag nog kommer använda. Tog riktigt bra!

Efter det var det bara snabbt hem och duscha för att hinna in till Friends för middag med Michaela innan vi skulle se bio. Blev Twilight, är inget fan utan är bara en sån film man måste se för att alla andra gör det. Utvärderar den med ett ord "funkar".

Har ju länge varit ute efter nå shorts till mina benpass för blir så varmt nu med mina knäskydd och är väl även kul att se musklerna arbeta. Men alla från Better Bodies osv känns mer som trosor så skulle inte vara så bekväm att göra marklyft och benböj med dem. Så syrran sa att hon hittat några på Stadium så for dit och kollade och dem var perfekta i längden. Så invigde dem igår! Tror jag måste börja använda kameran igen då mobilbilderna inte är dom bästa alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback