Jeans

Pratade i telefonen med Jannie idag och berättade hur skönt det ska bli att bara kunna välja att ta på sig jeans istället för mjukisbyxor. Jag älskar mjukisbyxor/träningsbyxor och har dem på nästan alltid. Men speciellt nu när jag lever med ett par knäskydd dygnet runt. Inte som att det går på ett par jeans på dem. Nästan så att dem syns igenom mjukisarna. Längtar tills det halvåret är kvar och hoppas verkligen det hjälpt. Då ska jag köpa ett par skitsnygga och sköna jeans, sådana som blir mina favoriter. Har inga favoritjeans nu ens..har alltid förut haft ett par man gillar mer än dom andra men nu har jag ett par träningsbyxor jag gillar mer än dom andra i alla fall.

Höll på att bryta ihop på dagens rehab och cardio-träning. Bara nästan för att den är så tråkig och vill bara få det bortgjort. Hatar att mina knän knakar och knastrar så mycket också. Är känslig mot sådana ljud. Måste väl bara hålla ut och hoppas hoppas hoppas att jag äntligen blir frisk från mina knäproblem.




Kommentarer
Mor

Ludet i knäna blir du nog aldrig av med men vad gör väl det, du är ju ändå en fin och go´ tjej

2012-11-30 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback